Ноу-хау та талант еклектичного художника сформували дизайн лампи Fortuny, за допомогою якої він зробив революцію у сценічному освітленні та експериментував із новою системою непрямого освітлення для сцени. Ідея підстави прийшла від штатива камери з його регульованою ніжкою, а для абажура Маріано Фортуні перевернув типові абажури того часу, зробивши їх такими, що нахиляються і, таким чином, створивши інструмент орієнтації світла. В історії дизайну мало проектів, здатних піддаватися новим інтерпретаціям, зберігаючи безпомилкову індивідуальність. Ще одним прикладом є нова версія із тканиною Silver від знаменитої ткацької фабрики Rubelli.
Ноу-хау та талант еклектичного художника сформували дизайн лампи Fortuny, за допомогою якої він зробив революцію у сценічному освітленні та експериментував із новою системою непрямого освітлення для сцени. Ідея підстави прийшла від штатива камери з його регульованою ніжкою, а для абажура Маріано Фортуні перевернув типові абажури того часу, зробивши їх такими, що нахиляються і, таким чином, створивши інструмент орієнтації світла. В історії дизайну мало проектів, здатних піддаватися новим інтерпретаціям, зберігаючи безпомилкову індивідуальність. Ще одним прикладом є нова версія із тканиною Silver від знаменитої ткацької фабрики Rubelli.